Awarenessday en uit met de Dutchies! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu Awarenessday en uit met de Dutchies! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

Awarenessday en uit met de Dutchies!

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

17 September 2006 | Zweden, Uppsala

Ja het is alweer weekend, tijd voor wat nieuwe fotos dus! Deze week AIESEC informatie bijeenkomstgehad in het Life Science gebouw van de universiteit... Tot mijn grote vreugde kwamen er 16 geinteresseerde mensen op het Life Science project af!!! Donderdag Awarenessday om economie studenten 'aware' te maken van AIESEC. Gratis koffie uitdelen in de universiteit! Bij de vergadering dinsdag heb ik mijn 'the Netherlands-presentatie' gehouden. Donderdag ben ik met een groep Nederlandse exchange studenten uit geweest! Gek om weer Nederlands te horen en te praten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jorieke

Boekarest Boekarest!

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 33207

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 01 Mei 2011

Half jaar Roemenie

03 Maart 2010 - 16 April 2010

Jorieke goes Thailand!!!

02 April 2009 - 01 Augustus 2009

Jorieke in Tirol!

01 Augustus 2006 - 05 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: