Heimwee!!! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu Heimwee!!! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

Heimwee!!!

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

18 Oktober 2006 | Zweden, Uppsala

Ben weer in Nederland... Boehoehoe.. Ik wil terug naar Uppsala!!! Heb echt de tijd van mn leven gehad. De afsluiting van mijn te gekke tijd in Zweden: nationaal aiesec congress in Lund (zuid zweden). Met mijn (door mij zelf gerecruite life science studenten) stapte ik vorige week donderdag in de auto om in 8 uur naar Lund te rijden. 4 dagen congres, 3 feestjes, tig workshops en sessies, veel interessante mensen, iedere ochtend om 6uur opstaan. Een congress om nooit te vergeten. Aiesec Uppsala won zelfs de AIESEC-spirit-award!! De dag na dit vermoeiende maar geweldige congress vloog ik terug naar Nederland. Met een tevreden en blij gevoel.

• 19 Oktober 2006 - 07:32

Janneke:

He Jorieke!
    Welkom terug! Succes met wennen in het (saaie?) Nederland. Maar hier is het ook leuk hoor! Kom maar snel feesten in Wageningen.
    Groetjes Janneke

• 22 Oktober 2006 - 10:39

Nienke:

Heeej Joriek!

Eindelijk weer terug in Nederland! Echt heel leuk te lezen dat je zo´n mooie tijd hebt gehad! Goed werk gedaan hoor..
    Maar nu gaan we ervoor zorgen dat je je heimwee vergeet door allemaal gezellige dingen te gaan doen in Wageningen!
    Tot snel!

Kus Nienke

• 01 November 2006 - 19:40

Hoda:

hey liever alles goed? ik ben blij dat je genoten hebt in zweden! ik heb je terug gemaild maar nog geen reactie ontvangen, misschien heb je mn mailtje nooit gekregen... duzz doe ik het maar zo! stuur snel een mailtje met je tel nummer dan kunnen we snel wat afspreken!! heeel veeel liefs