Assessment day en Hardloopwedstrijd in Stockholm! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu Assessment day en Hardloopwedstrijd in Stockholm! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

Assessment day en Hardloopwedstrijd in Stockholm!

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

10 Oktober 2006 | Zweden, Uppsala

Ook dit weekend zat weer propvol met leuke dingen!! Zaterdag was de AIESEC assessment centre. Een soort van final sollicitatie voor de mensen die member willen worden bij AIESEC Uppsala. Barbara kregen de verantwoordelijkheid voor deze dag. De members in spe moesten wat cases oplossen en werden gedurende de dag geobserveerd door AIESEC members. Aan het eind van de dag werd er hevig gediscussierd over wie er wel en niet member mocht worden. Uiteindelijk werd bijna iedereen geselecteerd! We sloten de dag af met een diner en een feest!

De volgende dag moest ik vroeg op! Andrey en ik reisde af naar het koude maar zonnige Stockholm voor mijn hardloopwedstrijd!!! Voor de kick wilde ik graag een wedstrijd lopen in Zweden. 10 zware kilometers door de straten van Stockholm! Geloof het of niet, ik had me er erg op verheugd. Daar stond ik dan tussen de 1900 veel al blonde atleten. Lolbroek Andrey had de organisatie wijsgemaakt dat ik een beroemde loopster uit de States was en dat ik morgen naar Kenya zou reizen voor hoogte training haha. Uiteindelijk werd ik 13e! De rest van de dag hebben we met een vriendin uit Stockholm doorgebracht aan het water in Stockholm. In de zon!

  • 10 Oktober 2006 - 13:22

    Susan:

    lieve jorieke, ik zie dat je weer allemaal te gekke dingen doet. Ik ben trots op je wijffie! Als je terug bent hoor ik wel alles van je en gaan we maar weer eens lekker stappen! Kus suus

  • 13 Oktober 2006 - 10:35

    Rob:

    hihi was bij het lezen van de titel al even bang dat je eerste zou worden. Gelukkig blijft er nog wat te trainen over als je weer terug bent:)

  • 14 Oktober 2006 - 09:50

    Selma:

    Zelfs in Stockholm meedoen aan een hardloopwedstrijd haha, dat doe je goed. Mail me! x Sellie

  • 14 Oktober 2006 - 16:29

    Yvon (S):

    Hey Jorieke,

    Superleuk om alles zo te lezen! Volgens mij vermaak jij je daar prima! Maarre geniet nog even van de laatste daagjes en tot in Wageningen!

    Liefs Yvon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jorieke

Boekarest Boekarest!

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 33200

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 01 Mei 2011

Half jaar Roemenie

03 Maart 2010 - 16 April 2010

Jorieke goes Thailand!!!

02 April 2009 - 01 Augustus 2009

Jorieke in Tirol!

01 Augustus 2006 - 05 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: