sha Legat! Jag heter Jorieke - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu sha Legat! Jag heter Jorieke - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

sha Legat! Jag heter Jorieke

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

30 September 2006 | Zweden, Uppsala

Sha! Jaja zoals jullie zijn spreek ik al een aardig woordje zweeds! Ben gisteren mee geweest naar Zweedse les met Andrey. Deze week heb ik vooral veel lol gehad! Andrey en ik verveelde ons een beetje en als je je verveelt ga je grappige dingen doen heb ik gemerkt... Het ene gekke filmpje na het andere! Heel melig!
Donderdag ben ik uitgeweest met de nieuwe AIESEC members! En vrijdag ben ik uit geweest in een soort van discotheek hier. Maar het feesten is nog niet afgelopen, moet mijn tijd hier goed besteden en zondag ga een cruise doen naar Helsinki! Op de boot is van alles, discotheken/ zwembad/ sauna!

  • 30 September 2006 - 11:34

    Thyl:

    Haha!

    zwaar programma daar in Zweden ;-)
    Helsinki is trouwens erg de moeite waard, vooral rond de haven is van alles te doen. Wel wat spaarcentjes meenemen, want goedkoop is anders...

  • 03 Oktober 2006 - 13:12

    Nienke:

    Heej Joriek,

    Goed te lezen dat je lekker geniet van je laatste dagen in Zweden! Op welke dag kom je precies terug in Nederland? En kom je dan ook in Wageningen? Lijkt me leuk je weer te zien en spreken!

    x Nienke

  • 04 Oktober 2006 - 23:24

    Robski:

    Wel oppassen op de boot want in het verleden kapseisden die dingen nogal eens:)
    Alle verslagjes wijzen trouwens op een werkvakantie waarbij de eerste lettergreep is vervaagd....

    veel plezier, rbski

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jorieke

Boekarest Boekarest!

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 33222

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 01 Mei 2011

Half jaar Roemenie

03 Maart 2010 - 16 April 2010

Jorieke goes Thailand!!!

02 April 2009 - 01 Augustus 2009

Jorieke in Tirol!

01 Augustus 2006 - 05 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: