Ziek in Zweden - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu Ziek in Zweden - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

Ziek in Zweden

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

24 September 2006 | Zweden, Uppsala

Deze week weinig indrukwekkende fotos.. Behalve mijn (geleende) bedje en muren van mijn appartement heb ik niet veel gezien. Mijn super huisgenoot Andrey heef me deze week heel goed verzorgd! Samen hebben we melige filmpjes gemaakt en genixt de hele week. Natuurlijk heb ik hem dankbaar volgepropt met gevulde koeken en 'turn-over bitches' (wentelteefjes).

Zaterdag voelde ik me al wat beter en ben ik naar een aiesec-sales training geweest in Stockholm. Trouwens, 10 Life Science studenten hebben zich hier bij AIESEC aangesloten! Woehoe!!!

  • 24 September 2006 - 11:12

    Sellie:

    Aaaah, ben je ziek (geweest)! Wat vervelend! Maar nu gelukkig weer wat beter en echt lief, dat ontbijdje. Ik ga me nu weer effe updaten, want heb al een week nie meer hier gekeken. Oeps!
    Beterschap!

    Liefs Selma

  • 24 September 2006 - 15:24

    Noortje:

    Heeeej Jorieke,
    Intussen weer helemaal beter? Wat een schatje inderdaad, dat huisgenootje! Het ontbijt zag er op de foto ook nog echt lekker en vers uit! Pas maar op dat je er niet te veel misbruik van gaat maken, dan wordt het wel erg wennen als je weer als zelf moet doen in Ned!
    Kus Noortje

  • 25 September 2006 - 14:37

    Martine:

    OWwww Jorieke, shit happens! Maar je bent wel kei goed bezig!! Hier alles ook toppie!
    greets Martine

  • 25 September 2006 - 16:30

    Jannicke:

    Hee ziek meisje,

    Hoe is het daar? Hou je het nog een beetje vol, en is het leuk? super leuk dat je in het bestuur komt van Gloria. Nou ik zie je volgende maand wel weer in NL.
    liefs jannicke

  • 25 September 2006 - 17:36

    Judith:

    Hier in Galway zit een heel aardig meisje die zelf in Uppsala studeert! grappig he!

  • 25 September 2006 - 21:59

    Yvonne:

    hai Rankgenootje ;)

    jij ook al ziek? echt veel mensen hierzo ook... Naar :s Ik voel me echter prima, Make a Move gaat steeds soepeler lopen. We hebben een mooi RW Wageningen achter de rug! Na het aapjes kijken in ouwehands, super mooi feestje gehad. Heb zoooon zin in Natco! mmm, denk dat ik je maar eens ga bellen, heb je zoooo veel te vertellen :) Miek en ik wilde je bijna op komen zoeken, voor n rank-beleidsweekendje ala aiesec.
    spreek je snel weer, misschien wel n idee omnu vast wat af te spreken voor als je trug bent... mn agenda begint al aardig vol te lopen :p

    liefs Yvon

  • 28 September 2006 - 17:50

    Marleen:

    eej joriek!
    Gaat inmiddels weer beter hoop ik? Hier gaat alles prima, niet veel bijzonders, nog 2 weekjes Wageningen..
    Heel veel plezier nog, geniet er nog even van en ik zie je als je terug bent, gaan we wat gezelligs doen!
    x marleen

  • 29 September 2006 - 12:24

    Jolijn:

    Jorieke! Hoe is het met je? We moeten echt wat meer mailen, want ik wil wel op de hoogte blijven van al jou avonturen daar :D Tot wanneer blijf je nou precies daar? Al veel geleerd? Hoop je snel te spreken. Liefs Jolijn (www.jolijnpelgrum.waarbenjij.nu) :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jorieke

Boekarest Boekarest!

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 33217

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 01 Mei 2011

Half jaar Roemenie

03 Maart 2010 - 16 April 2010

Jorieke goes Thailand!!!

02 April 2009 - 01 Augustus 2009

Jorieke in Tirol!

01 Augustus 2006 - 05 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: