Helsinki cruise en mijn early goodbye party! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu Helsinki cruise en mijn early goodbye party! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

Helsinki cruise en mijn early goodbye party!

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

10 Oktober 2006 | Zweden, Uppsala

Vorig weekend was het dan zo ver, onze cruise naar Helsinki!! Barbara uit Argentinie studeert in Uppsala en ik heb haar ontmoet via AIESEC. Barbara, haar Nederlandse huisgenootje Henrieke en ik besloten een cruise te maken naar Finland! Op de boot naar Helsinki waren vooral veel dronke mensen.. Taxfree-alcohol-shoppen en die Zweden en Finnen gaan los! Op de boot vermaakten we ons prima: dansvloer, cafe, restaurant en lounge! Eenmaal aangekomen in Helsinki zijn we als een gek rond gaan rennen om in dei 6uur maar zo veel mogelijk te zien! Prachtige gebouwen in Helsinki! En een markt.. Even Finse sfeer proeven en daarna op de luxe boot weer terug. Erg gezellig met 3 meiden en wat flessen wijn in een kleine slaapkabine onderin het schip!

Woensdag was het tijd voor mijn early goodbye party! Mijn appartement was net groot genoeg om wat mensen uit te nodigen voor een drankje en een feestje!

  • 10 Oktober 2006 - 11:44

    Selma:

    hey Joriek, heb nog wat aan die spelletjes, want heb niet meer gedacht om te mailen, maar anders doe ik t alsnog. Jammer dat je alweer weggaat he, maar stiekum vind ik t niet erg. Wanneer kom je nu precies terug? heb met mn stomme hoofd dat mailtje gewist waar het in stond. Geniet nog effe hè, en tot gauw! Liefs Selma

  • 13 Oktober 2006 - 10:32

    Rob:

    Hallo, hoop dat je nog wat meer foto's heb gemaakt van je finse uitstapje. Doen we in wageningen een foto avondje,

    grtz Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jorieke

Boekarest Boekarest!

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 33213

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 01 Mei 2011

Half jaar Roemenie

03 Maart 2010 - 16 April 2010

Jorieke goes Thailand!!!

02 April 2009 - 01 Augustus 2009

Jorieke in Tirol!

01 Augustus 2006 - 05 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: