Percy en Marcel in town - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu Percy en Marcel in town - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

Percy en Marcel in town

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

17 September 2006 | Zweden, Uppsala

Weekendje met bezoek vanuit Wageningen. Mijn AIESEC collegas Percy en Marcel kwamen me dit weekend gezelschap houden. Vrijdag avond heb ik ze meegenomen naar de verjaardag van Barberra (mijn argentijnse AIESEC collega)! Zaterdag heeft Percy vooral achter zn laptop gezeten, Marcel en ik zijn een beetje wezen Sightseeen in Uppsala. Gisteravond zijn we uit geweest, veel te veel gedronken en de hele avond gefeest! Nu heb ik hoofdpijn, keelpijn en griep.

• 18 September 2006 - 15:39

Kim:

He ZaZu lady,

Lees dat je al een hoop leuke dingen hebt meegemaakt. Wanneer kom je eigenlijk weer terug? Weet alleen dat ik je niet meer zie voor ik wegga.
    Zometeen weer naar de kroeg 'lekker' eten met de meiden, athans de niet soccielady's.
    Heel veel plezier met alles!

Kus Kim

• 19 September 2006 - 07:27

Anneke:

leuk zeg om dit allemaal te lezen! En grappig dat marcel en percy langs zijn geweest! Beetje rustig aan doen met al die drank hoor ;-)

• 23 September 2006 - 09:17

Marlinde:

Ha die Jorieke!

Leuk om te lezen dat je het goed naar je zin hebt! Veel plezier nog, en tot in oktober!

Marlinde