Sightuna en cultural night - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu Sightuna en cultural night - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

Sightuna en cultural night

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

10 September 2006 | Zweden, Uppsala

Sightuna is het oudste dorpje in Zweden. Daar zijn we zaterdag even cultuur wezen snuiven (en taart eten natuurlijk). Savonds nog meer cultuur tijdens 'the cultural evening' in Uppsala. Salsa dansen, afrikaans dansen, line dance, Jive en Jazz... Dat alles op 1 avond. Met een hele groep AIESEC mensen en trainees hebben we veel lol gehad.

  • 11 September 2006 - 22:40

    Lisanne:

    Lieve Jorieke, wat leuk allemaal!!! En je bent dus goed bezig met promoten. Ja, dat kunnen ze aan jou wel overlaten! Als jij enthousiast bent straalt dat ervan af, en dat zal zeker wel overkomen!
    Ik heb bericht gekregen uit Bolivia...het ziet ernaar uit dat ik waarschijnlijk toch kan gaan!!! Spannend!!!! Ik wacht nog één bevestiging af, en ga morgen naar mijn begeleider. En als alles goed gaat en door gaat, dan zit ik daar al in oktober!!!

    succes, genietse,

    knuffel, Lisanne

  • 13 September 2006 - 09:03

    Yvonne:

    eej, klinkt leuk allemaal, uitgebreidere verhalen vertel je maar onder het genot van een portje als je weer trug bent! Hier is alles weer lekker begonnen, drukdrukdruk uiteraard, tis weer even de balans vinden... twordt weer een leerzaam jaar heb ik al gemerkt :)

    veel plezier nog!

  • 13 September 2006 - 13:48

    Martine:

    Hey Joriek, goede korte berichtjes zeg! Hoop dat je het nog steeds helemaal naar je zin hebt! Hier in Wageningen is het allemaal prima, lekker druk druk. Echt super gezellig op ksv en met AIESEC ook goed bezig.
    Groetjes Martine

  • 13 September 2006 - 17:48

    Marleen:

    eej lieve joriek!
    leuk om te horen dat je het super naar je zin hebt daar!! Hier ook alles prima, drukjes met school en ksv. Denk niet dat je het al gehoord hebt, maar bij deze, ik ga over een maandje verhuizen naar Utrecht. Heb er super veel zin in, maar van de andere kant is het natuurlijk super jammer! Natuurlijk kom ik jullie vaak opzoeken en jullie mij ;)
    Heel veel plezier nog,
    dikke kus marleen

  • 13 September 2006 - 18:57

    Merel:

    Hoi Lieve Joriek, Nee, ik ben je nog NIET vergeten, wel druk, maar nu even een berichtje aan JOU! Ik lees je stukjes met plezier, maar moet nog wel wat bijlezen hoor. Nu, ik sta soccie en wordt geroepen, je weet hoe dat gaat...maar ik ga je weer snel googlen!! Kus Merel

  • 25 September 2006 - 13:22

    Nienke:

    Heej lieve Joriek,

    Ik heb gelijk maar even al je verhaaltjes gelezen. Wat klinkt dat leuk allemaal zeg! Behalve natuurlijk het ziek zijn, maar zelfs toen bleken er heel lieve mensen voor je te zijn. Gelukkig maar!
    AIESEC boft maar met jou omdat je je zo inzet en daar ook resultaten mee behaalt. Knap werk hoor!
    Maar stiekem kijk ik ook wel uit naar je terugkomst.. Dan hoor ik graag al je verhalen en kom ik kijken in je nieuwe huissie!

    Liefs Nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jorieke

Boekarest Boekarest!

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 33203

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 01 Mei 2011

Half jaar Roemenie

03 Maart 2010 - 16 April 2010

Jorieke goes Thailand!!!

02 April 2009 - 01 Augustus 2009

Jorieke in Tirol!

01 Augustus 2006 - 05 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: