Woensdag Chinees en donderdag Japans! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu Woensdag Chinees en donderdag Japans! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

Woensdag Chinees en donderdag Japans!

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

10 September 2006 | Zweden, Uppsala

Dinsdag lekker uit geweest met Anki. Ideaal dat vroege uitgaan. Je begint om 8 uur en ligt om kwart over 1 keurig weer in je bedje!
Een paar weken geleden ontmoette ik in de fietsenwinkel 2 chinese exchange students.. Krista en ik zijn er woensdag gezellig wezen eten.
Woensdag heb ik met mijn huisgenoot Andre, zijn vriendin Katte en hun Maltese en Albaanse vrienden sushi gemaakt. We hebben dr uren over gedaan maar het resultaat mocht er zijn!! Home made Sushi!

  • 10 September 2006 - 22:01

    Mars:

    Hee Jorieke,

    Je zat toch in Zweden? Bevalt de Zweedse keuken niet? haha

    Tot vrijdag!

  • 11 September 2006 - 16:05

    Judith:

    Ja dat ziet er goed uit!! Jij hebt toch wel wat meer verschillende culturen om je heen dan ik zie ik al. (bij mij bijna alleen duits en Vs)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jorieke

Boekarest Boekarest!

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 33219

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 01 Mei 2011

Half jaar Roemenie

03 Maart 2010 - 16 April 2010

Jorieke goes Thailand!!!

02 April 2009 - 01 Augustus 2009

Jorieke in Tirol!

01 Augustus 2006 - 05 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: