AIESEC drukte!! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu AIESEC drukte!! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

AIESEC drukte!!

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

10 September 2006 | Zweden, Uppsala

Hallo daar mensen thuis! Ik mis jullie nog lang niet hoor! (oke dan een heel klein beetje..) Ben alweer bijna op de helft hier! En ik wil hier blijven want het is hier zo leuk! Deze week is de marketing periode van AIESEC Uppsala losgebarsten! Ik ben verantwoordelijk voor de Life Science students en ik ben als een pitbull, niemand mag na deze weken nog onbekend zijn met het begrip AIESEC!! Standten, collegepraatjes, posters, flyers, je ziet ze denken: oooow there is the dutch girl again!

  • 16 September 2006 - 20:05

    Oma:

    o, het houd niet op, dat enthousiasme van je,geweldig,ga zo dooronderzoek alle dingen maar behoud het goede.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jorieke

Boekarest Boekarest!

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 33223

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 01 Mei 2011

Half jaar Roemenie

03 Maart 2010 - 16 April 2010

Jorieke goes Thailand!!!

02 April 2009 - 01 Augustus 2009

Jorieke in Tirol!

01 Augustus 2006 - 05 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: