sightseeing stockholm - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu sightseeing stockholm - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

sightseeing stockholm

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

02 September 2006 | Zweden, Uppsala

Heb een leuke dag gehad vandaag. Samen met Barbara (uit argentinie) en haar flatgenoten uit Estonia en Oostenrijk zijn ben ik naar Stockholm geweest.
Als echte touristen hebben we overal fotos van gemaakt! Na bezoekjes aan 'National museum','history museum', het park en het oude gedeelte van Stockholm kwamen we Andre, Katte en Krista tegen. We waren nu dus met 6 verschillende nationaliteiten bij elkaar!! Met zn alle zijn we naar een muziekfestival geweest in Stockholm.

• 04 September 2006 - 07:38

Marcel:

Hee Jorieke,

Leuk om te lezen wat voor avonturen je beleeft in Zweden.

Veel succes nog en tot over ongeveer anderhalve week.

xxx Mars

• 08 September 2006 - 10:51

Rob:

Op 1 of andere manier klinkt dit uitje 100 keer leuker als het eten van rotte vis.:)

• 09 September 2006 - 11:21

Noortje:

Heey Jorieke,
    Alles nog goed in Uppsala? Geniet daar vooral nog en tot snel!
    Kus

• 16 September 2006 - 20:01

Oma:

wat geweldig voor je.en wat leerzaam, al die internationals,ik ben heel trots op je,veel succes,graag hoor ik meer van je.