Rotte vis.. ook typisch Zweeds! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu Rotte vis.. ook typisch Zweeds! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

Rotte vis.. ook typisch Zweeds!

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

02 September 2006 | Zweden, Uppsala

Week 3 alweer!! Tijd gaat snel! Marlene heeft me weer uitgenodigd voor een typisch Zweeds etentje.. Leuk dacht ik. Toen ze vertelde wat er op het menu stond stond ik minder te popelen. In het noorden van Zweden is het namelijk traditie om ZURE-ROTTE vis te eten in een wrap met aardappels en uien. SLIK!! Ben weer dapper geweest en heb wel 1 rotte vis gegeten! De dag erna heb ik de hele dag mn mond lopen spoelen... IIII die smaak!!
Eindelijk wat meer leven in de brouwerij in ons appartement. Ik heb er twee nieuwe huisgenoten bij. Andre en zijn vriendin Katte komen uit oekraine. Donderdag hebben we een bbq dinertje gehad met de mensen van AIESEC. Erg gezellig en nog even van de zomer genieten!