Stockholm en feestje - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu Stockholm en feestje - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

Stockholm en feestje

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

26 Augustus 2006 | Zweden, Uppsala

Deze week was super! nuttige dingen gedaan voor AIESEC en heel wat dingen gezien deze week!

Woensdag ben ik met Krista en haar vrienje Kyle (uit de US) naar Stockholm geweest. We zijn daar naar het Vasa-museum geweest.. Erg indrukwekkend. Ze hebben daar een schip dat in de oorlog zonk helemaal op nieuw gebouwd.

Vrijdag ben ik met Anki, Marlene en Susanne naar Stockholm geweest om te shoppen. H&M op iedere hoek van de straat! Heb voor het eerst sushi gegeten. Savonds gaf Susanne een feestje in haar nieuwe kamer in Flogster.. Flogster is een groot studenten gebied in Uppsala, het is er traditie om iedere avond om 10 uur uit je raam te brullen en schreeuwen! Erg grappig om dat eens mee te maken. Na het feestje zijn we uit geweest in Uppsala!

• 26 Augustus 2006 - 11:49

Rea:

Heeej Joriek,
    je hebt het wel naar je zin zo te horen!! Klinkt allemaal supergezellig daar. Ga je nou binnenkort ook nog colleges volgen?
    Hier in Wageningen is het ook super, we hebben maar liefst 91 (!!) inschrijvingen voor de intro, toppie he?!
    We mailen,

xxRea.

• 26 Augustus 2006 - 11:53

Lisanne:

Hoi Jorieke!
    Aan je verhalen te horen en je foto's te zien heb je daar een Toptijd! Super joh, je maakt zeker heel wat mee daar en ontmoet veel leuke nieuwe mensen :-) Hier gaat ook alles goed, drukke tijd achter de rug met examens, AID, vp (was leuheuk!) en aiesec trainees! Marcelo is donderdag aangekomen. Haha, woensdagnacht wilde ik om 2 uur naar bed, maar toen kwam er een supercoole band, waardoor ik maar bleef en zo van de kroeg, onder de douche, de bus naar schiphol inrolde! waah! Maar het waren weer leuke feestjes :-) En weet je het al? We hebben 91 inschrijvingen! whoehooo!
    Nou meis, heeel veeeel plezier nog!
    dikke kus, Lisanne

• 26 Augustus 2006 - 16:56

Martine:

Hey Jorieke, mooie verhalen! Hoop dat je ook al wat mensen enthousiast hebt kunnen maken!
    Nog heel veel plezier en hoop snel weer wat nieuws te lezen!
    x Martine

• 01 September 2006 - 17:10

SUSAN:

lieve jorieke zit er allemaal hartstikke gezellig uit ennuh volgens mij is die karl echt lekker ahhaha Veel plezier nog en een hele dikke kus, ik denk aan je. Suus