eerste weekje hier!! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu eerste weekje hier!! - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

eerste weekje hier!!

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

19 Augustus 2006 | Zweden, Uppsala

het is alweer zaterdag.. tijd gaat snel! Deze week geshopt, voor aiesec gewerkt, de stad verkend, verdwaald en naar stockholm geweest. Stockholm was echt super!! We zijn daar naar een attractiepark geweest en daarna zijn we door het oude gedeelte van stockholm gelopen.

• 19 Augustus 2006 - 16:02

Mams:

leuke foto's.Doe Krista de groeten van ons.Is Stockholm een mooie stad?(ben benieuwd en ik snap heus wel dat het niet de bedoeling is dat ik langskom dus moet je me even mailen hoe het was in Stockholm.)Veel plezier.

• 24 Augustus 2006 - 11:16

Yvonne:

Heej Joriek, ziet er gezellig uit daar!
    AID was echt top joh!! heb me zoooo goed vermaakt...

veel plezier nog enne maak jezelf nuttig maar wel genieten hè!
    Liefs Yvonne

• 25 Augustus 2006 - 14:09

Leonie:

hey berichtje van jouw lcp;) we hebben al wat contact via de mail, maar zo is het ook wel ff leuk! heel veel plezier daar, word je een beetje op sleeptouw genomen elke dag en hoe is het met je huisgenootje? geniet ervan, hopelijk zit het weer ook mee.. dikke kus vanuit the Netherlands!