daar ben ik dan in uppsala - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu daar ben ik dan in uppsala - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

daar ben ik dan in uppsala

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

14 Augustus 2006 | Zweden, Uppsala

Hallo lieve allemaal! Na een week vakantie te hebben gevierd in een piepklein dorpje in de middle of nowhere in zuid zweden ben ik dan nu in uppsala! Ik heb daar een mooi appartementje wat ik deel met Krista (een Amerikaanse trainee). Vandaag heb ik boodschappen gedaan en ga ik verder op zoek naar een tweedehands fiets. Marlene (de vp van AIESEC-Uppsala) heeft me net een klein stukje van de stad laten zien. Uppsala is heeft een heel mooi centrum en ik kan niet wachten om hier dingen te gaan ondernemen. Volgende week beginnen hier de colleges en zullen dr wat meer studenten in de buurt zijn. Morgen hoop ik wat meer mensen van AIESEC te ontmoeten. Binnenkort plaats ik de fotos van mijn geweldige vakantie met mijn ouders en broertje in het prachtigen Safsen (zuid-Zweden).

  • 15 Augustus 2006 - 06:10

    Thyl:

    Hey Jorieke!

    goed om wat van je te horen. Ik ben zelf in Gävle en de omgeving van Karlskrona geweest. Ik hoop dat jij het er net zo naar je zin hebt gehad als ik toen.
    Hier is de verhuizing vrijwel compleet, nog een busritje of twee en dan is alles er uit...
    Veel plezier in het Noorden en tot in oktober.

    liefs,

    Thyl

  • 15 Augustus 2006 - 12:13

    Chris:

    Hallo! Klinkt super! Kijk uit naar de fotos en veel succes toegewenst komende tijd!
    Groeten Chris

  • 17 Augustus 2006 - 08:36

    Martine:

    Hey Jorieke, Ik was je adres even kwijt geraakt dus eindelijk een reactie van mij. Eerst het goede nieuws, het geld heb ik gekregen en is nu dus ook op jou rekening gestort!Ik heb net geprobeerd je te bellen op kantoor maar er neemt niemand op. Kun je even laten weten wanneer je er bent, dan kunnen we ff bellen! Nog heel veel succes en ik hoop dat je echt een super tijd hebt en heel veel leuke en nuttige dingen kunt doen!
    xx Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jorieke

Boekarest Boekarest!

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 33211

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 01 Mei 2011

Half jaar Roemenie

03 Maart 2010 - 16 April 2010

Jorieke goes Thailand!!!

02 April 2009 - 01 Augustus 2009

Jorieke in Tirol!

01 Augustus 2006 - 05 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: