Stuck in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu Stuck in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

Stuck in Bangkok

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

16 April 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve allemaal,

Oefff ik had zon zin om naar huis te gaan... Helaas ivbm de stofwolk is mijn vlucht gecanceld en ik zit weer gewoon tussen de tuk-tuk drivers en de rode shirtjes in Bangkok. Geen fijn idee met de demonstraties die vorige week uit de hand zijn gelopen en een china airlines die 0 info of hulp/service geeft. Afwachten... Ach ik ben iig niet de enige:) en hoef voorlopig nog niet te beginnen met werken.

Nu een leukere update want heb al een tijdje niet geschreven. De afgelopen week verbracht ik samen met Chris op het prachtige eiland Koh Tao. Heerlijk op het bounty strand en nixen.. Al hoewel dat in het begin best moeilijk was voor mij. Ook heb ik gesnorkeld! Echt suuuuuper! Alsof je in een natuurfilm zwemt. Na Koh Tao heb ik Thais new year (Songkram) gevierd in Ayuthaya, de oude hoofdstad van Thailand. 3 dagen lang is iedereen op straat met tuinslangen, waterpistolen en bakken water! Iedereen gooit elkaar nat en besmurt je daarna met krijtpoeder. Ik als opvallende buitenlander kreeg er flink van langs maar toen ik eenmaal kletsnat was heb ik flink meegedaan en veel lol gehad met iedereen. Echt een super ervaring waarbij jong en oud op straat staat te dansen! Vooral de kleine kindjes wilde maar wat graag krijt op mijn gezicht smeren en vonden het grappig om watergevechten met me te houden. Tot zo ver mijn update.. Hopelijk tot heeeel snel!!!


  • 16 April 2010 - 11:38

    Pauline:

    Heel fijn :S Inderdaad niet de beste periode om in Bangkok te zitten... maar ach, op Khao San Road tussen de toeristjes zal het wel meevallen? Kan je nog mooi even een paar van die heerlijke chillbroekjes scoren ;)
    Succes en hoop dat de wolk gauw wegwaait en we weer bij kunnen kletsen!

    Oh en supervet wat je in Ayuthaya hebt meegemaakt!

    x

  • 16 April 2010 - 12:46

    Dianne:

    Zal heel erg mijn best doen die wolk weg te blazen... Hoop dat je snel weer 'hier' bent!
    Succes!
    X

  • 16 April 2010 - 17:15

    Rob :

    hi jorieke,

    die stof wolk heeft de planning van de wereld behoorlijk in zijn greep:). Uiteindelijk zal er wel weer gevlgen worden, tot dn genieten!
    De ab van je dvdspeler zat trouwens in je kast.........

    Bunnik is al zo goed als klaar voor je, nog wat personal dingen rondstrooien en dan wordt dat wel gezellig denk ik,

    take care!

  • 18 April 2010 - 12:20

    Eveline:

    Hey Jorieke,

    Supervet dat Thais nieuwjaar! Hoop dat je inmiddels wel weer snel t land uit kunt, en kom dan idd maar weer snel terug:)

    -xxx-

  • 19 April 2010 - 06:19

    Dianne:

    D'r lijkt weer wat schot in te komen Jorieke!
    Al blijft 'ie spugen...

  • 20 April 2010 - 07:45

    Joost:

    Ha Jorieke,
    anders komen we je gewoon halen hoor! wacht, ik pak even m'n fiets.. :P

    Als je weer in het Hollandse ben (begint zowaar zomers te worden!) doen we snel foto's, wijn en bijroddelen!

  • 20 April 2010 - 08:26

    Rob :

    hoi Jorieke,

    waar zit je? Volgens je reisstatus ben je weer thuis, maar zover kun je niet zwemmen in twee dagen:) Al iets gehoord van de luchtvaartmaatschappij?

    grtz Rob

  • 22 April 2010 - 16:00

    Dianne:

    Slaapkop! Word eens wakker....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jorieke

Boekarest Boekarest!

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 33187

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 01 Mei 2011

Half jaar Roemenie

03 Maart 2010 - 16 April 2010

Jorieke goes Thailand!!!

02 April 2009 - 01 Augustus 2009

Jorieke in Tirol!

01 Augustus 2006 - 05 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: