Jorieke in de Jungle! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu Jorieke in de Jungle! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jorieke casteleijn - WaarBenJij.nu

Jorieke in de Jungle!

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg jorieke

17 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Sawadee Kaaah!! Een week geleden zei ik Pauline gedag en reisde ik door naar Noord Thailand. Ik ging met de nacht trein (met bedden!) naar Chiang Mai. In Chiang Mai besefte ik me dat mijn 'alleen-reis' was begonnen. Ik huurde een fiets en verkende de stad. Prachtige tempels en leuke markten. Ook raakte ik al snel met andere backpackers aan de klets en ik besloot samen met een Amerikaans meisje een 'meditatiecursus' te gaan volgen. Hihi echt goed was ' chaotische-ik' er niet in.

Van zondag tot dinsdag heb ik toch wel zoooooo iets leuks gedaan!! Ik ging ik mee met een heuse 'jungle trekking tocht'. Met een groep van 9 mensen werden we ergens met onze gids in de jungle gedropt om vervolgens 3 dagen door de jungle trekken (klimmen, klouteren, wandelen) en slapen onder primitieve omstandigheden in bamboehutten. Bij de tour hoorde kampvuur, watervallen, wild water raften, bamboe raften en een olifantenritje. Onderweg zagen we kleine dorpjes en stammen. Een SUPER ervaring! Vooral omdat we een super leuke groep hadden! We hadden erg veel lol en bleven ook de dagen na de jungle tocht nog samen eten en feesten. Momenteel reis ik een beetje samen met Chris (mijn Tilburgse groepsgenootje) die in precies hetzelfde schuitje zit als ik.. Pas afgestudeerd en beginnen met werken in Mei.

Next is het hippie stadje Pai. Om daar (op aanraden van dokter Simon) een paar dagen NIETS te doen :D

Jungle fotos: http://picasaweb.google.com/112542107785379108580/Trekking#

  • 17 Maart 2010 - 11:19

    Chris:

    Mooi verhaaltje! :D

  • 17 Maart 2010 - 12:49

    Dianne:

    Vet verhaal, vette foto's!
    Maar........ hier schijnt intussen de zon. Eindelijk weer Orca-tijd!!!!!!

    De groeten zijn overgebracht. En natuurlijk zorg ik goed!

    Dianne

  • 17 Maart 2010 - 14:24

    Joost:

    Leuke foto's JC! Pas maar op voor de creepy crawlers daar, Nina heeft nog steeds nachtmerries over spinnen :P
    Als je terug bent staat er koffie!

  • 17 Maart 2010 - 14:30

    Joanneke:

    Dat klinkt goed :-). Zo'n jungletocht lijkt me echt fantastisch om te doen!

    Snel even je foto's bekijken :)

    Liefs,
    Joanneke

  • 17 Maart 2010 - 18:40

    Mama:

    Wat super leuk allemaal.Ik wil ook een keer de jungle in hoor.

  • 18 Maart 2010 - 14:00

    Robski:

    Looks good, sounds good. Weer begint hier ook ergens op te lijken, gisteren een tent gekocht.

    grtz Rob

  • 21 Maart 2010 - 08:39

    Martin:

    'kampvuur, watervallen, wild water raften, bamboe raften en een olifantenritje', komt me bekend voor:) misschien vergeet je nog slapen op bamboehout, de wc doorspoelen met een plastickommetje en 3x per dag rijstmaaltijd:)

    Super leuk jorieke, en vergeet niet nog even cambodja aan te doen he!

    Veel (echt veel) nieuws vanuit hier, op aanvraag verkrijgbaar via mail, maar daar kan je vast nog wel even op wachten door al je belevenissen. Veel plezier daar, zet hem op

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jorieke

Boekarest Boekarest!

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 33179

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 01 Mei 2011

Half jaar Roemenie

03 Maart 2010 - 16 April 2010

Jorieke goes Thailand!!!

02 April 2009 - 01 Augustus 2009

Jorieke in Tirol!

01 Augustus 2006 - 05 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: